lovisakristinaberglund

asdasdasdadasdsdadasdasdada

Publicerad 2012-05-21 17:22:40 i Allmänt

DU släpper gräppet lite och dom faller endå.
Ibland är jag bara så fucking jävla less allt och alla,
och just nu är det på dej..
Du har gått mej på nerverna ganska länge nu och jag vet inte hur jag ska göra.
Jag gråter varje kväll för dej men vet inte vad jag ska säga..
Jag tänker ut saker som jag vill säga/berätta men det kommer inte ett enda ord..
Jag vet seriöst inte hur länge jag orkar, förändras inget snart vet jag inte ..
Du är verkligen mitt allt men du lyssnar ibland på vad du bara vill höra,
och jag hoppas du tar åt dej av det jag säger till dej..
För du betyder verkligen allt för mej och jag älskar dej av hela mitt hjärta.!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela